اگر کسی کامل این تلاوت رو داره لطفا با این شماره تماس بگیره یا در واتساپ و تلگرام اطاع رسانی کنه (09392071530سید مسعود هاشمی) هرکس بتونه کامل این تلاوت رو به من بده حقیر به رسم تشکر 20گیگ تلاوت استاد شاکرنژاد با کیفیت HD بهش میدم اگر در بوشهر باشه حضوری و اگر خارج از بوشهر باشه پست میکنم خدمتش.

   


بنده در این محفل حضور داشتم اما صدا سیما نزاشت فیلم بگیرم من از سال89 تا الان خیلی دنبال این تلاوت بودم ولی متاسفانه پیداش نکردم رفتم اداره اوقاف ( که متاسفانه نداشتن و گفتن گم شده ) رفتم سازمانهای قرانی حتی همون حسینیه هم رفتم سوال کردم  ولی نبود.این مقاطع از همون تلاوت هست که من از یکی از دوستان قرانی به نام اقای احسانمند گرفتم(که در همینجا از ایشون تشکر  فراوان میکنم)  کیفیت خوبی نداره ولی خیلی با ارزشه بازم میگم اگر کسی این تلاوت رو داره لطفا به من خبر بده (سید مسعود هاشمی -شماره09392071530) هرکس این تلاوت رو به بنده بده حقیر به رسم تشکر 20 گیگ تلاوت از استاد حامد شاکرنژاد با کیفیت HD تقدیمش میکنم این تلاوت خیلی تلاوت استثنایی بود خیلی ها با این تلاوت داشتن گریه میکردن .من خیلی تلاش کردم کاملشو گیر بیارم ولی متاسفانه تنها چیزی که به دست اوردم همین مقاطع هست.منتظرتان هستم....

قسمت1
قسمت2
قسمت3
قسمت4
قسمت5

دانلود کامل تلاوت(صوتی)